Henry

Norges mest brukte internbot

Forenkler dialogen med de ansatte

En chatbot gjør at ansatte selv finner informasjonen. Compendias chatbot Henry bruker generativ kunstig intelligens, er effektiv og sjonglerer flere arbeidsoppgaver samtidig.

Henry hjelper de ansatte med alt fra HR, IT og HMS. Han arbeider døgnet rundt, alle dager og har aldri kø utenfor døren sin.

Møt Henry

Chatboten Henry sørger for at alle ansatte får svar raskt på det de lurer på. Han inviterer deg til en samtale og gjør jakten på informasjon enklere.

Henry kan spørre om du ønsker å vite mer om emnet du spurte om og svarer som et menneske. Han frigjør verdifull tid for HR, IT og andre interne ressurser.

Da kan de ansatte i avdelingen bruke arbeidsdagen på mer kompliserte oppgaver.

Mer om kvalifikasjoner og erfaringer finner du i CV-en hans.

Compendias hybridmodell

Ved å kombinere generativ AI med vår egen chatbot-modell får vi det beste av begge verdener.

Vår chatbot bruker generativ kunstig intelligens gjennom Chat GPT sin språkmodell.

Generativ KI gjør at chatboten forstår mer kontekst og lager mye bedre og mer skreddersydde svar. Henry svarer rett og slett som et menneske. Det gjør at de ansatte finner svarene selv og sparer HR-avdelingene mye tid.

Hybridmodellen gir deg også en mulighet til å velge noen områder der chatboten kun skal velge forhåndsproduserte svar, altså ikke genere svar ved hjelp av kunstig intelligens.

Vår modell gir dermed en optimal balanse mellom hastighet, kostnadseffektivitet, presisjon og kontroll, og selv om Henry bruker generativ KI, er det ikke fritt fram. Det er du som bestemmer grunnlaget for svarene, enten det er bestemte nettsider eller andre dokumenter.

Vi har også installert digitale gjerder, et slags autovern, som sørger for at chatboten ikke innleder rollespill.

Les også:

10 gode grunner til å ansette Henry

Illustrasjon: HR-Henry i helfigur
  1. Du unngår å bruke tid på repeterende spørsmål
  2. Henry er en hybridmodell og du har full kontroll
  3. De ansatte bruker mindre tid på å lete
  4. Han har aldri kø, og svarer med en gang
  5. Henry er diskret, og du er alltid anonym
  6. Chatbotten snakker både engelsk og norsk
  7. Henry stiller oppfølgingsspørsmål
  8. Han er rettferdig – alle får samme svar
  9. Alltid oppdatert på juridisk innhold
  10. Henry kan starte raskt – ofte innen 3 uker

Les også:

Lurer du på noe om Henry?

Ta kontakt, så vil vi vurdere hvor raskt vi klarer å levere til akkurat din virksomhet.

Du velger selv hvilke tema som skal besvares av generativ KI. Disse temaene trenger ikke vedlikehold.

Det er også opp til deg hvilke svar som skal oppdateres automatisk av Compendia. Da vil for eksempel endringer i lovverket alltid vil være oppdatert.

De andre svarene endrer du selv gjennom et brukervennlig grensesnitt.

Han forstår og kan svare på så mye mer enn bare personalspørsmål. Derfor kan Henry brukes som startpunktet for annen internkommunikasjon. Da slipper de ansatte å lete i forskjellige menyer og opslagsverk.

Ja, Henry snakker brukerens språk når han svarer ved hjelp av generativ KI.

Ellers er Henry godt trent på norsk og engelsk.

Nei, du kan ansette Henry uten at du har en personalhåndbok fra Compendia.

Har du en personalhåndbok fra Compendia, kan du redigere både personalhåndboken og chatbotten i samme løsning.

Henry kan finne sin plass på intranettet. Han kan også treffes på for eksempel Teams, Workplace og Messenger. I tillegg vil han selvfølgelig være tilgjengelig i personalhåndboken.

Henry passer nok best for virksomheter med mer enn 30 årsverk.

I dag jobber han i mange bransjer, og han har bransjekunnskap blant annet innenfor transport, industri, utdanning, butikk og bank. Henry har ferdige svar for både statlige og private virksomheter, og han forstår norsk og engelsk.

Henry ønsker å være fast ansatt og lønnen hans avhenger av hvor mange kollegaer han har i virksomheten. Ta kontakt med oss og vi gir deg et pristilbud. 

Nei, hvis Henry kun skal jobbe i personalhåndboken, er oppstarten enkel.

For at Henry skal ha størst mulig suksess, anbefaler vi at han også blir tilgjengelig på intranett, Teams, Workplace eller andre kanaler. Da må IT-avdelingen involveres, for å legg inn kode og gjøre nødvendig konfiguarajon. Ta kontakt med oss for få å tilsendt teknisk dokumentasjon.

Henry - informasjon, demo eller pristilbud

Send oss noen ord

Felt merket med * må fylles ut.

Blinkende smiley

Me snakkes snart!

ME snakkes snart!!